Rustig dagje - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Jonathanverdoes - WaarBenJij.nu Rustig dagje - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Jonathanverdoes - WaarBenJij.nu

Rustig dagje

18 Februari 2014 | Taiwan, Taipei

We waren vandaag van plan een dagje naar Tamsui, een plaatsje aan de kust te gaan. De dag liep alleen anders. Jonathan had gisterenavond opnieuw veel last van zijn oortjes en vanmorgen dus toch maar even naar de dokter geweest. We hebben een zalfje en een drankje gekregen dus hopelijk is de pijn snel weg. Vanmiddag ging het regenen dus hebben we besloten om een lekker rustig dagje in te lassen. Jonathan veel geslapen en ook wij hebben lekker een dutje gedaan. Daarna nog even gewandeld en gesmuld in het cupcake cafe. Morgen hopen we een dagje naar de geboortestad van Levi te gaan.

• 18 Februari 2014 - 12:35

Dagmar & Co:

Hè wat vervelend dat Jonathan zo'n last van z'n oortjes heeft. Hopelijk slaat de medicatie snel. Morgen dus een hele bijzondere dag in het vooruitzicht... Beterschap voor Jonathan en voor morgen veel plezier! Liefs van ons

• 18 Februari 2014 - 12:38

Roland & Willeke:

Ach... beterschap voor Jonathan! Hopelijk knapt hij lekker op met behulp van de medicijnen.

Morgen een bijzondere dag voor jullie, voor Levi! Mooi hoor!

xxx

• 18 Februari 2014 - 13:52

Dorien:

Hallo familie Verdoes,

Wat weer een heerlijke foto's van jullie gezin!
    Geniet nog even van deze laatste dagen in het prachtige Taiwan.
    Ook voor Levi morgen een speciale dag. Geniet er van kerel!

Groet Dorien

• 18 Februari 2014 - 16:15

Anton:

Mogge Hans

Ik lees dat jullie het daar leuk hebben
    Maar je heb je al klanten gevonden daar
    En kan je daar niet lijnrijden of via
    De webshop iets doen

• 18 Februari 2014 - 21:00

Marianne:

Beste familie!
    Zo ik ben weer bij, had het nodige aan verslagen in te halen!
    Geweldig om op zo'n enorme afstand toch mee te kunnen lezen, echt heerlijk gewoon!
    En die foto's! Super om die mannetjes zo vertrouwd met elkaar te zien.
    Een hele fijne dag morgen en hopelijk gaat het beter met de oortjes van Jonathan, zielig zeg!
    Groetjes weer!
    Henk, Marianne
    Sem & Noor

• 19 Februari 2014 - 08:06

Els:

Ha familie Verdoes

Heerlijk om jullie zo te kunnen volgen!
    Jammer dat Jonathan zo'n last heeft van z'n oren.
    Het kan ons niet snel genoeg gaan jullie weer terug te zien

Dikke kus van ons.

• 19 Februari 2014 - 10:59

Monique Zuyderduyn:

Wat vervelend dat de kleine man zo'n last heeft van zijn oortjes, hopelijk knapt hij snel op. Voor morgen een spannende dagvoor de boeg, maar ook heel speciaal. Geniet ervan. De foto's zijn elke keer weer erg leuk om te zien.

Liefs,
    Jaap, Monique en Micha