Taipei Zoo - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Jonathanverdoes - WaarBenJij.nu Taipei Zoo - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Jonathanverdoes - WaarBenJij.nu

Taipei Zoo

15 Februari 2014 | Taiwan, Taipei

Vandaag gezellig met zijn viertjes naar de dierentuin geweest! Levi keek zijn ogen uit en vond het geweldig om de leeuwen, giraffes, en alle andere dieren van dichtbij te zien. Jonathan hebben we ook niet gehoord. Wat is hij makkelijk onze lieverd. Hij heeft de hele middag lekker rond zitten kijken vanuit het wagentje en tussendoor nog even een dutje gedaan.

Wat ons echt enorm opvalt is de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de mensen hier. Als je de metro binnenkomt met een kind gaan de mensen meteen staan om een zitplaats voor je vrij te maken en dit doen ze ook voor ouderen en mindervaliden. Kauwgom eten in de metro is niet toegestaan hebben we vanmiddag begrepen. We waren nog maar net ingestapt toen er een soort van conducteur Hans vriendelijk verzocht zijn kauwgom te verwijderen.

• 15 Februari 2014 - 14:55

Fetsje:

Klinkt als weer een erg geslaagde dag!! De Taipei Zoo is ook erg leuk. En wat heerlijk dat het zo goed gaat met de jongens.

liefs,
    Fetsje

• 15 Februari 2014 - 16:40

Leuntje:

Dat klinkt echt heel goed...... Hans zonder kauwgom, whahahahaha... Genietse!
    Dikke Haagsche kus

• 15 Februari 2014 - 17:07

Petra De Vaal:

Het ziet er erg ontspannen uit allemaal, fijn dat het zo goed gaat!
    Erg leuke foto,s!!

Groeten van ons

• 15 Februari 2014 - 18:13

Hannie:

Wat fijn zeg dat het zo goed gaat en wat een schatjes bij elkaar. Zo mooi om te zien.

liefs Hannie

• 15 Februari 2014 - 19:03

Monique Van Driel:

Jullie hebben weer een leuke dag gehad... Mooie foto's! Vooral die van de twee broers bij elkaar! Je ziet het groeien tussen die twee! Je bent een geweldige verslaggeefster hoor Erika. Groetjes, Monique

• 15 Februari 2014 - 19:52

Willeke:

Hoihoi,

Wat een schatje is het toch, en zo lief hoe Levi met zijn broertje omgaat!!
    Veel plezier nog hoor en geniet... X liefs ons

• 15 Februari 2014 - 20:11

Jeanette Van Dijk:

Wat genieten wij hier mee zeg met jullie! Wat een heerlijke foto`s met alleen maar genietende mensen er op.
    Morgen alweer een week dat jullie in Taiwan zijn. En wat is er een hoop gebeurd in deze week.
    Wij wensen jullie voor de komende week, weer heel veel fijne momenten met elkaar toe als gezinnetje, en nog fijn genieten van het mooie Taiwan!

• 15 Februari 2014 - 20:16

Carina:

Leuk hoor om elke dag even je verhaaltje te lezen.
    Die foto's zijn ook zo leuk en zo lief de broertjes samen op de foto!
    Nog veel succes daar en hopelijk kennen jullie snel met z'n 4en naar huis!
    Groetjes Carina

• 15 Februari 2014 - 21:22

Dagmar & Co:

De foto's van de broertjes zijn zo aandoenlijk! En wat is Levi 'opeens' groot zeg! Fijn om te lezen dat jullie volop genieten in het prachtige land! Blijf dat vooral doen, wij genieten op afstand met jullie mee! Liefs van ons

• 15 Februari 2014 - 21:40

Jen En De Mannen:

Lieve schatten
    Wat heerlijk elke dag opnieuw genieten we met jullie mee van jullie reis!
    Ook een gezin van 4 nu!
    Wat een rijkdom... Zo leuk die herkenbare pekken.. Voor ons nu zover weg!
    En nu genieten jullie daar lekker:-)
    Wing wong wang tsja ahum:-p
    Xxx

Goede zondag!

• 15 Februari 2014 - 22:26

Anneke Varkevisser:

hoi allemaal ,wat is het toch leuk om elke dag jullie verslag te lezen ,ik geniet ervan fijn te lezen dat het zo goed met jullie gaat ,geniet nog van jullie tijd daar ,met jullie schatjes ,wat een lekker mannetje is het ,levi ook hoor ,kijk weer uit naar morgen groetjes het ga jullie goed .anneke en kees varkevisser.

• 15 Februari 2014 - 22:38

Monique Zuyderduyn:

Wat een heerlijk verslag weer om te lezen, jullie genieten volop van het land en van je jongens. De foto's van de jongens samen zijn erg mooi, Levi zorgt al echt voor zijn kleine broertje. Wij genieten hier in Katwijk met jullie mee.

Liefs,
    Jaap, Monique en Micha

• 17 Februari 2014 - 09:06

Edith:

Fijn dat Jonathan zo makkelijk is!
    Bekende beelden voor ons de Taipei zoo, leuk!
    Jullie zien er allemaal heerlijk ontspannen uit. Wat een leuke foto's weer!
    Ja, de mensen in Taiwan zijn vriendelijk. Als je er eenmaal geweest bent houdt je van Taiwan!

Groetjes,
    AJ, Edith & Juda (die ook wel weer zin hebben in zo'n mooie reis ;-))

• 17 Februari 2014 - 12:50

Ys:

Hoi!

Wat is het leuk om te lezen dat jullie daar zo gelukkig zijn als gezinnetje. Volgens de verhalen is Jonathan en heerlijk ventje. Geniet er lekker van & tot snel!

Hartelijke groeten uit Thailand!

• 17 Februari 2014 - 19:26

Krijn:

Hallo allemaal fijn te zien dat ondanks de aardbeving alles zo voorspoedig gaat wij hopen dat alles wat betreft de papieren ook goed gaat heerlijk om de foto's te zien en fijn dat alles goed gaat wij blijven jullie volgen vanuit oosterijk de groetjes van ons allemaal.