Lantaarn festival Taipei - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Jonathanverdoes - WaarBenJij.nu Lantaarn festival Taipei - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Jonathanverdoes - WaarBenJij.nu

Lantaarn festival Taipei

14 Februari 2014 | Taiwan, Taipei

Vandaag er lekker op uit gegaan. Iedereen is weer topfit. Dus Vanmorgen eerst lekker gewandeld en de stad verkend met de kids. Vanavond zijn we naar het lantaarn festival geweest. De taxirit erheen zorgde al voor veel lol. De chauffeuse was voor ons gevoel minstens 70+. Ze kon het adres op ons kaartje niet lezen zonder haar bril maar zetten hem tijdens het rijden helaas toch af. Regelmatig viel haar hoofd tijdens de rit even naar voren. Of ze nou last had van slaap was ons niet geheel duidelijk. Maar na 10 minuten zagen we dan toch de lichten van het festival. Ze schepte nog even bijna een scooter maar daar stonden we dan toch op de plek van bestemming. Prachtig om te zien hoe alles verlicht was. Echt schitterend opgezet allemaal! Jonathan was lekker in slaap gevallen in de buikdrager en Levi keek zijn ogen uit op zijn vaders nek.

Vandaag trouwt ons nichtje Joke met haar William. Helaas kunnen we er niet bij zijn vandaag maar willen jullie vanuit Taiwan van harte feliciteren met jullie trouwdag!

• 14 Februari 2014 - 16:07

Willeke Van Der Plas:

Leuk om je blogs iedere dag te kunnen lezen. Je schrijft leuk Eer! Zie het helemaal voor me die taxirit.. Gelukkig zijn jullie zonder brokken aangekomen! :-)

Veel plezier nog! (Hoe is het eten trouwens? Lekker? En eten met stokjes? )

Liefs,
    Ro & Wil

• 14 Februari 2014 - 16:43

Het eten is prima Wil! Wij hebben tot nu toe heerlijk gegeten en gewoon met mes en vork ;) Je kunt alleen niet overal eten maar dat zie je gauw genoeg (zie foto's). Wij hopen dat jullie hier ook gauw rondlopen. Het is zo leuk!

• 14 Februari 2014 - 18:14

Jeftha:

He Levi wat leuk om jullie fotos te zien, wat een leuke broer heb je!
    ik mis je al op school, kom je gauw terug?

gr Jeftha

• 14 Februari 2014 - 21:52

Monique Van Driel:

Wat een mooie foto's! Krijg helemaal de indruk dat jullie het geweldig naar jullie zin hebben! Leuk dat lampionnenfestival.... Ben benieuwd wat jullie nog meer gaan meemaken ; )
    En Erica... Maarten heeft verborgen talenten ; ) liefs, Monique

• 15 Februari 2014 - 03:34

Erika:

He Monique, We hebben het hier inderdaad super naar ons zin. De meeste officiele dingen zijn achter de rug. Dus nu lekker tijd om het land te verkennen. Het is bijzonder om hier te zijn. Goed bezig hoor die Maart zegt Hans ;) Geniet er lekker van volgende week saampjes! Lief dat je zo meeleeft! X Erika

• 15 Februari 2014 - 14:02

Wijna Kempers:

Heel fijn om op deze manier met jullie mee te kunnen leven! 2 prachtkinderen, wat een zegen en ze zijn helemaal op hun plek bij 2 liefdevolle kanjers.