Een beetje ziek - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Jonathanverdoes - WaarBenJij.nu Een beetje ziek - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Jonathanverdoes - WaarBenJij.nu

Een beetje ziek

Blijf op de hoogte en volg

13 Februari 2014 | Taiwan, Taipei

Vannacht is onze Meilingbegeleider Dorien weer teruggevlogen naar Nederland. Dorien nogmaals super bedankt! Wij vonden het erg gezellig! Wij moeten het dus nu zonder onze gids doen maar ook dat is gelukkig goed gekomen. Vandaag een rustig dagje gehad. Jonathan had vanmorgen al last van zijn oor maar vanavond was het vuurrood en huilde hij regelmatig. Zo zielig! We hopen dat de oordruppels aanslaan zodat hij zich gauw weer wat beter voelt. Met de taxi naar het winkelcentrum onder de 101 toren gegaan. Als we ergens naar toe gaan vragen we aan de receptie van ons hotel of ze het in het Taiwanees opschrijven want de meeste mensen spreken hier geen engels en wij ook nog steeds geen Taiwanees. In het winkelcentrum lekker geluncht en onze ogen uitgegeken naar alle luxe winkels die daar zijn. Levi neemt zijn rol als grote broer uiterst serieus en wilde vanaf vanmorgen alleen nog maar dezelfde kleren aan als Jonathan. Iedereen kan dan zien dat we broers zijn was zijn argument. Aangezien Jonathan niet heel veel van zijn garderobe past en dus grotendeels de dag in zijn pyama of joggingbroek zit wordt dit nog een lastig verhaal. Tot morgen weer! Leuk dat iedereen zo meeleeft! Groeten van ons uit Taiwan

  • 13 Februari 2014 - 16:07

    Alice:

    Hoi Hans en Erika, mooi om te lezen hoe goed het met jullie gaat. Veel plezier en geluk, en ook sterkte met de moeilijkere dingen. Gr. Alice en gerrit

  • 13 Februari 2014 - 16:16

    Susanne:

    ha lieverds!

    Wat super om jullie verslagen te lezen!! Een geweldig idee dat jullie nu zover weg zitten met jullie nieuwe gezin...en wij vanaf hier heerlijk mee kunnen leven! Maar toch zal ik blij zijn als jullie alle vier weer veilig terug zijn hier ;-)

    Geniet lekker daar en een dikke kus voor Levi en Jonathan!

    Liefs Suus

  • 13 Februari 2014 - 16:35

    Marianne:

    Fijn dat het goed gaat ondanks de oorpijn van Jonathan, das wel zielig!
    Haha die Levy met z'n outfit idee wat een lieverd zeg!
    Geniet er nog van!
    H. Gr.
    Henk, Marianne
    Sem & Noor

  • 13 Februari 2014 - 18:04

    Trudy & Miriam:

    Ha Hans en Erika,

    Prachtige verslagen en foto's van jullie gezin, heerlijk om te lezen! Geniet! Liefs, Trudy & Miriam

  • 13 Februari 2014 - 18:09

    Cossu:

    Wat onwijs allemaal ,zo mooi jullie met z'n 4en ,en Levi de grote broer ,fantastisch wat een zegen !!ik had wel verwacht van jou Hans dat je al een beetje Taiwanees sprak ?onwijs veel plezier nog toe gewenst met z'n 4en we leven met jullie mee xx Fam. Cossu

  • 13 Februari 2014 - 18:30

    Monique Van Driel:

    Hoi allemaal! Geen aardbevingen meer? Heerlijk om te lezen dat jullie er lekker op uit gaan met z'n vieren... Hopen dat het meevalt met Jonathan z'n oortje! En wat een giller zeg... Levi met dezelfde kleren... Ach... echt een grote broer! Super hoor Levi zo hoort het! Dat doen grote broers nou eenmaal!

    Liefs, Monique

  • 13 Februari 2014 - 18:46

    Anneke Varkevisser:

    hoi erika en hans,wat leuk om jullie verslag te lezen en wat een schatje is de kleine jonathan,hopelijk is de oorpijn snel over en kunnen jullie lekker met z,n viertjes genieten van de laaste weken,het ga jullie goed groetjes anneke en kees varkevisser

  • 13 Februari 2014 - 19:17

    Edith :

    Wat leuk toch om jullie te volgen en herkenbare dingen te zien!
    Beterschap met jullie kleine man!

    Groetjes, AJ, Edith & Juda

  • 13 Februari 2014 - 21:04

    Marjolein Weststrate:

    Dag lieve mensen, wat mooi om jullie zo te kunnen volgen. Wat een mooi, lief kindje zeg, hoop dat het meevalt met zn oortje! Fijne tijd nog daar, groetjes Pieter, Marjolein en Sarah

  • 13 Februari 2014 - 22:55

    Chantal Van Der Plas:

    Hee schatten, kan niet wachten om die 2 lieve neefjes in m'n armen te knuffelen. Kom gauw terug. We missen jullie!!! XXX plasjes uit de fruinsraat

  • 14 Februari 2014 - 13:23

    Groep 1/2b:

    Hoi Levi. We hebben net met de kinderen van de klas de foto's bekeken van je broertje en jou! Wat leuk zeg! Hopelijk heeft je broertje snel geen last meer van zijn oortjes. We hadden vanochtend speelgoedochtend. De kinderen missen je! Nora: 'Fijne vakantie Levi!' De kinderen hopen jou en je broertje snel te zien! Wij hebben volgende week vakantie. Liefs van de kinderen en de juf.

  • 15 Februari 2014 - 16:44

    Leuntje:

    Ach wat een schattekes!
    Werken de Taiwannese oordruppels nog een beetje?

    Liefs, Leuntje

  • 16 Februari 2014 - 13:56

    Thijs:

    Ha Levi
    Me moeder leest alle verhalen voor die jullie schrijven
    Echt heel leuk.
    En wat een lief broertje , ik kom gauw kijken ik mis je wel erg op school .
    Ik wilde op me fiets naar je toe maar me moeder zij dat dat echt te ver was.
    Veel plezier dikke knuffel Thijs

  • 16 Februari 2014 - 13:57

    Thijs:

    Ha Levi
    Me moeder leest alle verhalen voor die jullie schrijven
    Echt heel leuk.
    En wat een lief broertje , ik kom gauw kijken ik mis je wel erg op school .
    Ik wilde op me fiets naar je toe maar me moeder zij dat dat echt te ver was.
    Veel plezier dikke knuffel Thijs

  • 16 Februari 2014 - 13:57

    Thijs:

    Ha Levi
    Me moeder leest alle verhalen voor die jullie schrijven
    Echt heel leuk.
    En wat een lief broertje , ik kom gauw kijken ik mis je wel erg op school .
    Ik wilde op me fiets naar je toe maar me moeder zij dat dat echt te ver was.
    Veel plezier dikke knuffel Thijs

  • 17 Februari 2014 - 11:52

    DIANA:

    ha luitjes,

    wat leuk om te lezen allemaal, en de foto's zijn zo mooi stralend! Prachtig.
    geniet van deze bijzondere tijd,

    groetjes diaan en kees

  • 17 Februari 2014 - 21:35

    Andrea:

    Hey erika, hans, levi en jonathan!
    Wat gaaf dat jullie een verslag bijhouden!
    Leuk om te lezen hoe het gaat zo ver hier vandaan.
    Heel veel succes met de kleine man, oorpijn is altijd zo zielig....
    Hopelijk gaat het snel beter!
    Veel plezier en succes nog de komende weken!
    Liefs johan, andrea, noëlle en charlotte haasnoot

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Taiwan, Taipei

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Februari 2014

Laatste dagen

21 Februari 2014

Tamsui

20 Februari 2014

Hans en Levi samen op stap

19 Februari 2014

We mogen naar huis!

18 Februari 2014

Rustig dagje

Onze reis naar onze lieve Jonathan!

Actief sinds 18 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1397
Totaal aantal bezoekers 23707

Voorgaande reizen:

18 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: