Dag 3 - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Jonathanverdoes - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Jonathanverdoes - WaarBenJij.nu

Dag 3

11 Februari 2014 | Taiwan, Taipei

We genieten volop van ons gezinnetje van vier! Met Jonathan gaat het heel goed. Hij is lekker ontspannen en slaapt goed. Vooral dat laatste is echt heerlijk! We zijn vandaag lekker op stap geweest en hebben heerlijk gegeten onder de 101 toren! Wat een gebouw zeg je weet niet wat je ziet. Als het weer wat opknapt gaan we er zeker een keer naar boven. Levi is ook erg blij met zijn broertje! Wat is hij lief he mam maar wel een beetje zwaar. Tja dat klopt hij is behoorlijk aan de maat en heeft heerlijke rolletjes overal. De meeste kleertjes zitten dan ook erg strak of passen zelfs niet dus binnenkort maar even op stap voor een leuk Taiwanees outfitje voor hem ;)

• 11 Februari 2014 - 15:43

Fetsje:

Wat heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat!! Geniet lekker verder!

• 11 Februari 2014 - 16:13

HANNIE:

Wat een prachtige foto's weer. Heel mooi om te zien. Blijf genieten.

liefs Hannie

• 11 Februari 2014 - 16:41

Esther Van Duijn:

Erica,
    Wat een prachtige zoon is Jonathan, en wat een prachtig gezin zijn jullie.
    Het geluk straalt ervan af!
    Mooi dat wij een beetje mogen meegenieten van jullie geluk.
    Nog heel veel plezier met elkaar!
    Liefs, Esther

• 11 Februari 2014 - 16:46

Edith :

Fijn om te lezen dat jullie het zo goed maken!
    En wat zien jullie er gelukkig uit met z'n allen, fijn!
    Geniet heerlijk van elkaar en Taipei!

• 11 Februari 2014 - 17:04

Marianne:

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Wat een plaatje van een ventje zeg!! Wat ziet hij er ontspannen uit! En Levi echte grote broer heeerlijk! Nou geniet ervan maar geloof niet dat dat nodig is te zeggen want de foto's spreken boekdelen!
    Hartelijke groet,
    Henk, Marianne
    Sem & Noor

• 11 Februari 2014 - 17:04

Astrid:

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Wat een schatje!
    Heerlijk dat het goed gaat. Geniet maar heerlijk van elkaar en van deze bijzondere reis!
    Groetjes Martin en Astrid

• 11 Februari 2014 - 17:34

Monique Van Driel:

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en Levi met z'n broertje! Wat ontzettend gaaf om jullie te kunnen volgen. Sylvia tipte mij.... Ben blij dat het me lukte ; ) Wat een geweldige foto's van een zielsgelukkig gezinnetje!! Het straalt er van af!! Na lang wachten dan eindelijk met z'n vieren..... Vind het zo bijzonder! Liefs en groetjes, Monique

• 11 Februari 2014 - 17:47

Jenneke:

hij is zoooooo sweet........pssst hIj past mijn shirtje nog wel;-)
    xxxx

• 11 Februari 2014 - 19:07

Wijna Kempers:

Wat een geweldige fottoos en wat mooi dat wij door dit verslag kunnen meegenieten vam jullie geluk! Brok in mn keel, veel liefs xxx

• 11 Februari 2014 - 19:27

Esther:

Wat een prachtige foto´s van jullie viertjes! Wat zullen jullie intens genieten als je ze zo samen ziet zitten...momentjes die je nooit vergeet! Nog een hele mooie tijd daar met elkaar toegewenst! Groetjes, Bart & Esther, Lucas en Noëlle

• 11 Februari 2014 - 19:39

Dagmar:

Foto's zeggen meer dan woorden! Heerlijk om te lezen dat het goed met jullie gaat! En de foto van de knullen saampjes achter de iPad.... geweldig mooi! Blijf genieten! Liefs van ons

• 11 Februari 2014 - 20:13

Marjan De Jong:

Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon, wat is het een heerlijk ventje. Een hele fijn tijd daar in het land van jullie kinderen, geniet ervan. We blijven jullie volgen.
    Hartelijke groeten van Wim, Marjan, Jacintha, Jorinde en Jari

• 11 Februari 2014 - 20:24

Marjolein:

Wat een prachtige foto's ..jullie zijn echt een heel mooi gezinnetje! Leuk om te zien dat Jonathan en Levi gelijk echt broertjes zijn...wat een rijkdom!
    Lieve groetjes Marjolein (moeder van Sofie, Jurre en Cathelijne/Rehobothschool)

• 11 Februari 2014 - 20:34

Bertha:

Ik heb net iets geschreven bij de dag van gisteren. Sorry

• 11 Februari 2014 - 20:37

Trea :

Geweldig wat een leuke foto's. Gefeliciteerd met jullie prachtige zoon, wat een bolletje, hij is om te knuffelen!
    Volgens mij geniet Levi ook van zijn kleine broer. Geniet van elkaar en van het land waar jullie zoons geboren zijn. Lieve groet, Trea v. Egmond

• 11 Februari 2014 - 20:54

Elisabeth Van Duijn:

Van harte met jullie zoon en heel veel geluk geniet er van Gr. Wim en lies

• 11 Februari 2014 - 20:55

Kees Verdoes:

Hoi Hans, Erica,Levi en Jonathan.
    Wat fijn tot alles goed gaat met jullie. Jonathan ziet er heerlijk uit, wat een lekkere bolle toet. Ook erg leuk dat Levi het leuk vindt. Nou geniet er maar lekker van.

Groet Kees, Joke en de kids

• 11 Februari 2014 - 21:01

Brenda :

Maar 1 woord "ontroerd" ! Geniet van elkaar xxx

• 11 Februari 2014 - 22:37

Anneke Jonker:

Wat moeten jullie gelukkig zijn met zulke heerlijke schatten, geweldig.

• 11 Februari 2014 - 23:18

Wilma:

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Jonathan! Prachtig om te zien hoe hij al zo bij jullie hoort. Fijne reis verder met z'n 4-tjes.
    Amerik & Wilma

• 12 Februari 2014 - 08:48

Jacquelien:

De foto's zeggen genoeg: wat een schatje!! En al zo vertrouwd met zijn grote broer!
    Genieten.

• 12 Februari 2014 - 09:19

Aldert En Jolanda :

hans en erika,
    van harte gefeliciteerd met jullie zoon jonathan,
    heerlijk om te zien hoe jullie genieten van elkaar.
    heel veel geluk met z'n viertjes.

• 12 Februari 2014 - 09:59

Els Ten Ham:

Wat een prachtige foto's van jullie heerlijke mopjes! Lekker blijven genieten lieve mensen!

• 12 Februari 2014 - 15:46

Diana Van Dam:

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje.Wat een mooie foto's prachtig gezin.Geniet ervan!

Hartelijke groet van Jan en Diana van Dam

• 12 Februari 2014 - 19:56

Tjitze, Chantal, Lisan En Noam:

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje. Nu heerlijk met z'n vieren. Leuk om jullie verslagen te lezen en wat een prachtige foto's. Lekker blijven genieten en wij blijven jullie volgen.

Groetjes,
    Tjitze, Chantal, Lisan en Noam